mandag 1. februar 2010

Februar

Rart å tenke på at første måned i det nye året alt er over. Jeg syns ikke det er lenge siden jul, og så har vi alt brukt opp en måned av 2010 allerede. Deilig at det er blitt lysere, og at vi nå går mot sol, varme (håper jeg da) og sommer, men likevel skremmende så fort tiden går. Om 14 dager reiser jeg til England, det som jeg syns var så fjernt når jeg ordnet med bestillingene av transport og hotell.

Vel, vel, det var vel ikke slike tanker man skal lufte på en kortblog, men tiden går også fort til morsdag, så her kommer et morsdagskort til. Kortet er laget med et 3Dmotiv kjøpt i England. kanten er en punch fra Martha Stewart, hvor teksten er fra husker jeg ikke, men rammen rundt er fra Technique Tuesday, hjørnene er en dies fra ProvoCraft. Perler, bånd, stickers mm har jeg kjøpt litt rundt om kring både her og der.

Ingen kommentarer: