søndag 22. august 2010

Kan noen se dette?

Prøver meg igjen med å legge ut noen bilder av kortene mine. Skriver prøver fordi jeg ikke er sikker på om de synes for andre en meg her og nå. Har fått opp en melding i bloggen min om at bildene eller blogen er slettet, og som den datadust jeg er aner jeg ikke hva det betyr. Kanskje er jobben med å legge ut bilder helt forgjeves? Ikke vet jeg, men jeg prøver meg hvertfall i dag også.
Kortene er det ikke stort å si om, de er i min vanlige stil. Håndbroderte med 3Dmotiver og div pynt. Kortet med solsikker er foresten brodert med perler, så det er litt spesielt.






4 kommentarer:

Jackie sa...

Oh wow, these are all so beautiful. Your stitching is fantastic :o)
Jackie xx

Aina sa...

Hei, vil gjerne takke deg så mye for den koselige kommentaren fra deg. Det varmer vet du :)
Og jeg må også si at du har utrolig mange vakre kort i bloggen din også. Så flott at du har en litt egen stil. Det er ofte mye likt.
Stikk gjerne innom bloggen min og sett spor, det er så koselig.

Aina :)

Bodil sa...

Hei Nina.
Duverden så nydelige kort du lager. Det er første gang jeg ser slike broderte kort. Og flotte motiver også.
Du havner rett i blogglista mi :)
ha en fin uke, :)

Tonje sa...

Joda, jeg ser det!! Og fine er de også. Favoritten er nr. tre.
Det er bakgrunnen din som er borte, det skjedde meg også, så jeg måtte legge en ny bakgrunn.
Måten å se om noe er synlig eller ikke er å logge ut og så skrive adressen til bloggen din, da ser du det vi andre ser.
Ha en flott dag! Jeg sitter her med syk Maia.